انبوه سازان دیساتک

انبوه سازان دیساتک

خدمات مشارکت در ساخت در شیراز

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان

نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی عمان از ۱۰ الی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر مسقط کشور عمان برگزار میگردد.نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی عمان بزرگترین و مهمترین رویداد در زمینه معماری و ساختمان در کشور عمان محسوب می شود. 

این نمایشگاه بین المللی بصورت سالانه برگزار شده و صنعت ساخت و ساز و معماری را در عمان، خاورمیانه و بازارهای جهانی تغذیه می کند. یکی از ویژگی های این نمایشگاه عرضه طیف گسترده ای از مصالح ساختمانی، تجهیزات معماری، ماشین آلات چوب بری، مبلمان داخلی و دیگر محصولات، تجهیزات و فن آوری های موجود در عملیات های ساخت و ساز ایت. این نمایشگاه برای اولین بار در سال ١٩٩٦ با عنوان Interiors and Buildex شروع به کار کرد و در سال ٢٠١٠ برای تقویت بیشتر موقعیت و جایگاهش در بازار به Big Show تغییر نام داد. این نمایشگاه سالانه، بستری برای شرکت های محلی و بین المللی جهت سود بردن از فرصت های عمده این صنعت را فراهم ساخته و همچنین آن ها با تحولات جاری در بازارهای محلی و جهانی آشنا می سازد

تیم اجرایی دیساتک نیز در این رویداد حضور داشته و شما میتوانید از طریق فضا های مجازی این شرکت این رویداد را دنبال نمایید.