انبوه سازان دیساتک

انبوه سازان دیساتک

خدمات مشارکت در ساخت در شیراز

نمایشگاه بین المللی اکسپو دبی

اکسپو یک نمایشگاه گسترده و جهانی که هر پنج سال یکبار در یک کشور برگزار می‌شود. expo دبی به میزبانی کشور امارات متحده عربی از 11 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 به مدت 181 روز و با شرکت 192 کشور برا بازدید عموم آغاز به کار کرده است.

طول مدت زمان اکسپو دبی 182 روز بود که با شرکت 192 کشور از سراسر جهان در کشور امارات متحده عربی به‌عنوان یک فرصت استثنایی برای خاورمیانه برگزار شده و این کشور توانست نوآوری و پیشرفت خود در زمینه‌های مختلف را به جهانیان نشان دهد. موضوع expo دبی ارتباط ذهن‌ها با یکدیگر و رقم زدن آینده بود. این نمایشگاه به سه منطقه موضوعی بزرگ تقسیم شده بود که هر یک به یکی از موضوعات نمایشگاه 2020 یعنی فرصت (The Opportunity Pavilion)، تحرک (The Mobility Pavilion) و پایداری (The Sustainability Pavilion) اختصاص داشته و دارای غرفه خاص خود بودند.

اکسپو دبی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های جهانی است. نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ هکتار احداث گردیده و ۱۹۲ کشور در آن شرکت می کنند. این نمایشگاه شامل بخش های تجارت ساختمان و معماری، راه‌سازی، مواد غذایی و آشامیدنی، موسیقی و آلات موسیقی، گردشگری، تئاتر و هنرهای نمایشی، تکنولوژی و محیط زیست است و غرفه‌های مختلفی در هر زمینه از سوی کشورهای مختلف وجود دارند.

تیم دیساتک نیز در این رویداد حضور داشته و شما میتوانید از طریق فضا های مجازی این شرکت این رویداد را دنبال نمایید.